در حال نمایش 4 نتیجه

البرز

(البرز)
سایز: 30*30
تعداد را برحسب مترمربع درنظر بگیرید.

البرز استخری .بارمان ابی روشن.

سایز: 30*30
تعداد را برحسب مترمربع درنظر بگیرید.

البرز استخری .باروس میکس ابی روشن

سایز: 30*30
تعداد را برحسب مترمربع درنظر بگیرید.

باروس میکس آبی روشن

(البرز)
سایز: 30*30
تعداد را برحسب مترمربع درنظر بگیرید.

محصولات کاشی و سرامیک استخری

کاشی و سرامیک استخری یکی از انواع کاشی می باشد تفاوت آن با کاشی معمولی در عدم جذب آب است. کاشی استخری همچنین از مواد اولیه ای تولید می شود که در برابر یخ زدگی مقاوم بوده و براحتی از محل نصب جدا نمی شود. برای آنکه تفاوت جذب آب را در کاشی استخری با کاشی معمولی بتوانید مقایسه کنید: هر دو کاشی را از طرف پشت قرار دهید و بر روی آن ها چند قطره آب بریزید. در همان لحظه مشاهده می کنید که آب جذب کاشی معمولی می شود اما در مورد کاشی استخری اینگونه نیست آب جذب نمی شود. نکته مهم اینجاست که گاهی برای هزینه کمتر از کاشی های بی کیفیت یا معمولی برای فرش کردن استخر استفاده می کنند. در اینصورت نهایتاً مجبور می شوند که پس از مدت یک سال آنها را تعویض نمایند.

سرامیک استخری

برای پوشش استخرها می توانید سرامیک های لعابی و سرامیک های شیشه ای که مورد استفاده زیادی قرار می گیرند، را تهیه نمایید. بدلیل استفاده مواد شیمیایی در آب استخر، سرامیک های استخری مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند. این سرامیک ها همچنین در مقابل اسید نیز مقاوم ساخته می شوند، چرا که آب استخرها اسیدشویی می گردد. شما می توانید با استفاده از سرامیک های ریز در استخر طرح های زیبا و تابلوهای سرامیکی ایجاد کنید. این سرامیک ها امکان سرخوردن را کاهش داده و در نتیجه ایمنی را افزایش می دهند.

کاشی استخری ارزان

کاشی و سرامیک استخری ارزان تر از کاشی معمولی نیست و معمولا با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است. اما گران بودن برخی از محصولات کاشی استخری هم دلیل بر با کیفیت بودن و مرغوب بودن آنها نخواهد بود. کاشی استخری ارزان و با کیفیت را از سایت پروفسور مصالح تهیه نمایید. در اینجا ما با حذف واسطه ها توانسته ایم تمامی محصولات خود اعم از کاشی استخری را بصورت ارزان و با قیمت کارخانه به شما عزیزان ارائه دهیم.

خرید اینترنتی کاشی استخری

خرید اینترنتی کاشی استخری یکی دیگر از راه هایی است که برای جلوگیری از ایجاد قیمت های کاذب در سایت پروفسور مصالح ارائه می دهیم. این امکان باعث شده تا مشتریان به راحتی و با مقایسه محصولات خرید راحتی داشته باشد. خرید اینترنتی کاشی استخری در هر کجای ایران که باشید از طریق فروشگاه اینترنتی پروفسور مصالح میسر است. شما می توانید با خرید اینترنتی کاشی هزینه هایی از جمله انبارداری، حمل و نقل، حذف سود واسطه ها کاشی استخری را با قیمت مناسب درب منزل دریافت کنید.

قیمت کاشی استخری

قیمت کاشی استخری به عوامل زیادی بستگی دارد. سایز، کیفیت، مسطح و برجسته بودن، رنگ و نقوش بکار رفته همگی بر تعیین قیمت نهایی نقش دارند. قیمت کاشی استخری در فروشگاه اینترنیتی پروفسور مصالح در زیر تمامی محصولات ذکر شده است. در میان محصولات ذکر شده قیمت کاشی استخری 2*2 نیز به نسبت سایر محصولات مشابه با آنها مناسب تر است.

ابعاد کاشی استخری

کاشی استخری در ابعاد متفاوتی تولید می گردد. برخی که دارای طرح های مینیاتوری هستند، معمولا با ابعاد 20*20 ارائه می شوند. شاید تصور افراد از ابعاد کاشی استخری کاشی هایی کوچک باشداما اینگونه نیست و در بسیاری از استخرهای مستطیلی شکل از کاشی های بزرگ استفاده می شود. البته در صورت استفاده از کاشی های بزرگ ممکن است کمی دورریز در قسمت گرد و یا لبه های پله داشته باشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای مصارف سطح های گرد از کاشی های کوچک استفاده شود.

لیست قیمت کاشی

تمامی محصولات این دسته دارای لیست قیمت می باشند. برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت های روز کاشی استخری میتوانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.