در حال نمایش 9 نتیجه

آجر دکوراتیو رندوم

کد: ND-100
سایز: 10*10
رنگ بندی: رندوم
تعداد در هر بسته:36 عدد
موارد استفاده: نمای داخلی،نمای خارجی
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.

آجر دکوراتیو نسوز سفید

کد: NDS-240
سایز: 24*5.5
رنگ بندی: سفید
تعداد در هر بسته: 30 عدد
موارد استفاده: نمای داخلی
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.

آجر دکوراتیو نسوز مشکی

کد: NMD-240
سایز: 24*5.5
رنگ بندی: مشکی
تعداد در هر بسته:30 عدد
موارد استفاده: دکوراسیون داخلی
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.

آجر نسوز دکوراتیو

سایز: 10*10
تعداد در هر بسته:36عدد
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.

آجر نسوز دکوراتیو رندوم

کد: ND-240
سایز: 24*5.5
تعداد در هر بسته:30 عدد
موارد استفاده: نمای داخلی،نمای خارجی
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.

آجر نسوز شاموتی دکوراتیو

سایز: 24*5.5
تعداد در هر بسته:30 عدد
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.

آجر نسوز کرکره ای دکوراتیو

رنگ بندی: رندوم مشکی،قهوه ای
تعداد در هربسته: 48عدد
تعداد را بسته ای در نظر بگیرید.
 

آجر نسوز دکوراتیو

آجر نسوز دکوراتیو از جمله آجرهای نماست که برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود. آجرهای نسوز دکوراتیو یکی از محبوبترین گزینه ها در زیبایی معماری و دکوراسیون داخلی می باشند. این آجرهای داخلی انواع و طرح های گوناگونی دارند و مانند دیگر آجرها تولید می شوند. تنها تفاوت آنها با سایر آجرها این است که هدف از تولید آنها زیبایی بخشی به محیط می باشد. برای آشنایی بیشتر با آجرهای نسوز دکوراتیو، انواع آن و کاربردهایشان با ما همراه باشید.

انواع آجر دکوراتیو و کاربرد هر یک

آجرنما رستیک:

از آجرهای نمای داخلی است با طرح های که از حالت طبیعی بر روی سنگ ها و چوب ها الهام گرفته شده است.

آجر نما پلاک:

آجر نما پلاک یا همان قزاقی است که چون جهت نما بکار می رود. این آجرها از ضخامت کمتری برخوردار است. این آجر در رنگ های قهوه ایی، نارنجی و زرد تولید می شود. در دکوراسیون داخلی و هم در نمای خارجی استفاده می شوند.

آجر نما شاموتی:

این آجر نما از ترکیب خاک رس پلاستیک، کائولن، رس فلینت، بنتونیت و خاک نسوز بدست می آید و به آن شاموت نیز می‌گویند. این آجر بیشتر در نمای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر نما حصیری:

آجر نما حصیری که از نام آن پیداست طرحی شبیه به حصیر دارد و در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. نمونه ایی از این آجر به شکل لعابدار نیز موجود است و مقاوم در برابر نفوذ آب است. همچنین برای نمای خارجی بعلت مقاومت در برابر نور خورشید استفاده می شود.

آجر نما کرکره ای:

آجر نما های کرکره ایی بسیار زیبا و چشمگیر هستند و چون در تهیه آن، از خاک نسوز استفاده می شود، مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد. این آجر در رنگ های قهوه ایی تیره و قرمز تولید می شود که با ترکیب دیگر متریال های نما مانند سنگ یا سرامیک نما زیبایی منحصر به فردی به ساختمان شما خواهد داد.

آجر دکوراتیو لعابی

این نوع آجر ها از آجر های معمولی ساخته می شوند، تنها تفاوت آنها اینست که یک لایه لعاب کاشی روی آن را می پوشاند. این آجر دکوراتیو به جهت داشتن لعاب بر روی سطح خود نفوذ ناپذیری فوق العاده ایی دارد و در نماهایی که می خواهیم آب به آن نفوذ نکند استفاده می شود. همچنین به دلیل وجود لعاب لکه نمی گیرد و به راحتی قابل تمیز شدن است. در برابر فرسایش نیز مقاوم می باشد. این نوع آجر در سر در مساجد و حسینه ها و همچنین در گنبد و دیواره های محراب کاربرد بسیاری دارد.

آجر دکوراتیو سفید

آجرهای دکوراتیو سفید که هواداران بسیاری دارد کاری ساده و شیک است که نمای خاصی به دکوراسیون داخلی می دهد. این آجر برای افرادی که  سبک های کلاسیک را می پسندند بسیار گزینه مناسبی می باشد. آجر های سفید نیز مانند دیگر آجرها در کوره های آجر پزی آماده می شوند. تفاوت تولید آنها با سایر آجرها این است که در تهیه آن ها از خاک سفید نسوز استفاده می شود.

آجر دکوراتیو مصنوعی یا هلندی

این آجرها که اخیرا بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است در واقع از جنس آجر که ماده اصلی تشکیل دهنده آن خاک رس است، نمی باشد. در واقع مواد تشکیل دهنده ی آجر مصنوعی دکوراتیو یا آجرهای هلندی از پلیمر و پودر سنگ  می باشد. این نوع آجر به راحتی قابل نصب می باشد.

کاربرد آجر نسوز دکوراتیو

استفاده از آجرهای دکوراتیو کاملا سلیقه ایی است. شما می توانید از این آجرها در بخشی ها یی از منزل که می خواهید نمای خاصی داشته باشد استفاده کنید. این آجرها برای تی وی وال (دیوار پشت تلویزیون)، شومینه و آشپزخانه بسیار کاربرد دارند.

همچنین در مکان هایی مانند حمام، توالت، ورودی ساختمان و یا قسمت هایی که می خواهید نمایی سنتی به آن دهید بسیار مناسب هستند.

از این آجرها با توجه به نوع آن می توان هم در دکوراسیون داخلی ساختمان و هم در نمای خارجی ساختمان استفاده کرد. این آجرها با طرح ها و تنوع بسیار با هر سلیقه ایی سازگار است. بدون هیچ محدودیتی می توانید از آن ها برای روح بخشیدن به منزل خود استفاده کنید. حتی می توانید با ترکیب آنها طرحی نوین و با نورپردازی فضایی زیبا و آرامبخش برای خود ایجاد کنید.

آجر نسوز دکوراتیو چگونه نصب می شود؟

این آجرها با استفاده از چسب های مخصوص کاشی به راحتی نصب می شوند. همچنین به راحتی می توان آنها را از جای خود در آورید و تعویض کنید. اگر شما این ذوق و هنر را داشته باشید می توانید خودتان این کار را انجام دهید. اما بهتر است از افرادی که در این زمینه مهارت دارند کمک بگیرید تا نتیجه ایی عالی داشته باشید.